۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۷۳۰۰۴
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

آزمودن مجدد مذاکره با آمریکا خطا است| مذاکره با دشمن بدعهد چیزی جز ضرر نیست

عضو فراکسیون روحانیت مجلس آزمودن مجدد مذاکره با آ‌مریکا را خطا دانست و معتقد است مذاکره با کشوری که به هیچ تعهد بین المللی پایبند نیست معنایی ندارد.
حجت الاسلام موسوی‌ لارگانی

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره درخواست مذاکره ترامپ با مقامات ایرانی گفت: آمریکا به کشور و مردم ایران تهمت تروریست بودن می‌زند در حالی که خود آمریکا عامل و حامی اصلی تروریسم در جهان است.

وی ادامه داد: مردم ایران به خصوص در دوران معاصر ثابت کرده‌اند که از خشونت و تروریسم بیزار هستند و حتی شاهد بودیم که در جنگ علیه جریان تکفیر داعش بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را به جبهه‌های مقابله با جریان تکفیر فرستادند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با بازخوانی مذاکرات صورت گرفته با آمریکا در یک دهه اخیر ابراز داشت: در دورانی تیم مذاکره کننده هسته‌ای اسیر خنده‌های آمریکایی‌ها نشد و اجازه نداد که آنها دم از مذاکره رو در رو بزنند. اما در دولت آقای روحانی موضوع مذاکره در ذیل برجام با آمریکا مطرح و از سوی دولت نیز پذیرفته شد.

وی با اشاره به ضرر ایران در برجام ابراز داشت: شاهد بودیم که در قضیه برجام ایران نتوانست به حق خود برسد، جالب اینجاست که آمریکا از همین برجام نیز خارج شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکبار در برجام با کشوری که به هیچ معاهده‌ای پایبند نیست اعتماد شد و نتیجه آن نیز چیزی جز ضرر نداشت، امروز نیز عده‌ای به اظهارات ترامپ خوشبین هستند ولی آزمودن کار بیهوده مذاکره با آمریکا خطا است./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات